Зовнішні стейкхолдери освітніх програм університету
Стейкхолдери (від англ. stakeholders), зацікавлені сторони — фізичні та юридичні особи, які мають інтерес у діяльності організації, тобто певною мірою залежать від неї або можуть впливати на її діяльність.
Зовнішні стейкхолдери освітніх програм університету - це особи або організації які зацікавлені у якісній підготовці фахівців вищим навчальним закладом. Це перш за все роботодавці, випускники, представники органів державної та місцевої влади, громадські організації тощо.
Завдання інституції зовнішніх стейкхолдерів (груп впливу):
визначати пріоритетні напрямки запровадження інновацій у медичній (фармацевтичній) практиці;
сприяти проходженню виробничих практик та ознайомленню з інноваціями у медичних (фармацевтичних) закладах;
надавати пропозиції щодо покращення якості практичної підготовки здобувачів вищої освіти та необхідних компетенцій для опанування інноваціями в медичній (фармацевтичній) практиці.
На інституційному рівні університету стейкхолдери мають право впливати на:
прозорість управлінських, організаційних, кадрових процесів щодо освітнього процесу в університеті;
організацію вступної кампанії;
адаптацію здобувачів вищої освіти до академічного життя;
оптимізацію і вдосконалення інформаційних ресурсів (бібліотеки, дистанційного середовища для навчання, офіційного веб-сайту університету тощо);
покращення роботи університетських сервісів (кафедра, деканат, відділ міжнародних зв’язків, відділ внутрішнього забезпечення якості вищої освіти, органи студентського самоврядування, вчена рада університету (факультету), рада із забезпечення якості університету тощо);
формування академічної спільноти, несумісної з корупцією, академічним плагіатом, самоплагіатом, фабрикацією, фальсифікацією, списуванням, обманом, хабарництвом, необ’єктивним оцінюванням;
зв'язок з потенційними роботодавцями, організацію та рівень працевлаштування випускників;
створення груп сприяння академічній доброчесності, комісій з питань етики та академічної доброчесності, розвитку студентських організацій, гуртків, секцій, товариств тощо.
На інституційному рівні факультету стейкхолдери мають право впливати на:
розробку, моніторинг, періодичний перегляд освітніх програм спеціальностей та їх зміст;
оцінку якості професорсько-викладацького складу за такими напрямами діяльності: професійні характеристики, педагогічна діяльність, науково- дослідна, навчально-методична та організаційна робота, міжнародна мобільність;
вибір технологій і методів викладання навчальних дисциплін;
якість методичного забезпечення навчальних дисциплін;
якість і об’єктивність оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти щодо компетенцій, зазначених в освітній програмі;
якість матеріально-технічної бази спеціальності;
якість процесу набуття практичного досвіду здобувачами вищої освіти;
якість наукової роботи та можливість участі здобувачів вищої освіти у академічній мобільності, наукових проектах, конференціях, публікаціях тощо;
Заклади де працевлаштовані випускники університету
Анкетування роботодавців
Перелік закладів , які взяли участь у анкетуванні ( 2022 р.)
Аналіз результатів анкетування Громадське здоров'я (2024 р.)
Аналіз результатів анкетування Стоматологія
Аналіз результатів анкетування Сестринська справа (бакалаври та магістри) (2021 р.)
Аналіз результатів анкетування Сестринська справа (бакалаври та магістри) (2022 р.)
Аналіз результатів анкетування Сестринська справа (бакалаври та магістри) (2023 р.)
Аналіз результатів анкетування Сестринська справа (бакалаври та магістри) (2024 р.)
Аналіз результатів анкетування Фізична терапія (бакалаври) (2023 р.)
Аналіз результатів анкетування Фізична терапія (магістр) (2023 р.)
Аналіз результатів анкетування Фізична терапія (магістр) (2024 р.)
Аналіз анкет потенційних роботодавців ОНП Педіатрія ( 2022 р.)
Результати анкетування потенційних роботодавців ОНП Медсестринства (2021 р.)
Результати анкетування потенційних роботодавців ОНП Медсестринство ( 2022 р.)
Анкетування стейкхолдерів ОНП
Медсестринство PhD (2022 р.)